Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační systém takovéto společnosti a bude propojen s telefonní ústřednou, ze které bude získávat informace o všech provedených hovorech včetně jejich hlasových záznamů. Práce je zaměřena na použití moderních kvalitních technologií a jejich integraci do jednoho systému. První část práce bude podrobně popisovat požadavky na tento systém a následné vytvoření návrhu. V druhé části budou uvedeny použité technologie a implementace jednotlivých částí včetně konfigurace a propojení s telefonní ústřednou. Nebude zde také chybět popis procesu měření výkonnosti a následné optimalizace kritických částí, u kterých je požadován vysoký výkon.
Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační systém takovéto společnosti a bude propojen s telefonní ústřednou, ze které bude získávat informace o všech provedených hovorech včetně jejich hlasových záznamů. Práce je zaměřena na použití moderních kvalitních technologií a jejich integraci do jednoho systému. První část práce bude podrobně popisovat požadavky na tento systém a následné vytvoření návrhu. V druhé části budou uvedeny použité technologie a implementace jednotlivých částí včetně konfigurace a propojení s telefonní ústřednou. Nebude zde také chybět popis procesu měření výkonnosti a následné optimalizace kritických částí, u kterých je požadován vysoký výkon.
Realizace Revenue Assurance kontroly ve společnosti Vodafone CZ
Zapletal, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Matyáš, Radek (oponent)
Tato diplomová práce popisuje kontrolní prostředí v telekomunikační společnosti Vodafone a.s. v týmu Revenue Assurance a jejím hlavním cílem je návrh realizace a implementace nové kontroly v prostředí Revenue Assurance. Mezi dílčí cíle práce pak patří přiblíţení samotného termínu Revenue Assurance, aby čtenář pochopil základní souvislosti, a vysvětlení jeho různého chápání ve společnostech obecně. Práce dále vymezuje vztah Revenue Assurance k ostatním firemním kontrolním oblastem, jako jsou např. controlling, risk management a interní audit, a vysvětluje základní rozdíly mezi nimi. Zároveň vysvětluje vztah mezi Revenue Assurance a zákonem Sarbanes-Oxley. Na obecné vymezení termínu Revenue Assurance pak navazuje samotné chápání funkce Revenue Assurance v telekomunikační společnosti Vodafone CZ. Nosnou částí práce je popis samotného návrhu, realizace a implementace kontroly do provozu ve společnosti, čemuţ předchází popis zvolené metody a analýza telekomunikačního prostředí. Závěrečná část práce se věnuje tomu, zda se kontrolu podařilo úspěšně nasadit, a jak fungovala během své existence. Podle počtu případů a sumě odhalených peněţních úniků pak stanovuji přínos pro samotnou společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.